
Mr. Drs. Sebastiaan van Welie RC
Na mijn studies Internationale Bedrijfskunde en Nederlands Recht ben ik begonnen bij Heineken (2002). Hier heb ik controllers rollen in zowel de operatie, marketing en buitenland mogen bekleden. Toen de overstap naar TomTom, waar ik een finance team mocht leiden in de Consumenten Electronica tak. Als VP Finance Consumer EMEA & APAC mocht ik me bemoeien met R&D, Supply Chain, Marketing en Sales in binnen- en buitenland. Bij TomTom heb ik veel transities meegemaakt: snelle groei, krimp, transitie van B2C naar B2B. Uiteindelijk werd ik Finance Director voor TomTom’s wereldwijde Automotive business unit. Inmiddels ben ik al even CFO bij Warner Music Benelux, waar ik een turnaround heb geleid en me nu bezighoud met de transitie gedreven door technologische ontwikkelingen die productie, distributie en consumptiepatronen in de muziek drastisch hebben veranderd. Hiernaast bekleed ik nog toezichthoudende functies bij SENA en The Young Digitals. Tot recent was Sebastiaan werkzaam als CFO bij Warner Music Benelux (WMG) voor hij zijn nieuwe functie startte als CFO bij Young Capital Group.